Op 21 mei vieren we BoekStartdag in de Bibliotheek. Een vrolijk feestje voor de allerkleinsten (1 t/m 3 jaar) en hun (groot-)ouders. Je bent van harte welkom in een wereld vol boekjes, taal én boerderijplezier. Want het thema dit jaar is: De Boerderij! Inschrijven kan via de bibliotheek.
Meer informatieDatum | woensdag 21 mei 2025 |
Tijd | 10:15 - 10:45 |
Locatie | KinderLab Schollevaar |
Categorie | KinderLab Schollevaar |
0-3 jaar bibliotheek aan den ijsel Taalontwikkeling |
Wil jij ook de Nederlandse taal beter leren schrijven en spreken? In het KinderLab kunnen we daarbij helpen onder het genot van een kopje thee. Kom je ook?
Meer informatie en reserverenDatum | woensdag 21 mei 2025 |
Tijd | 11:00 - 12:00 |
Locatie | KinderLab Schenkel |
Categorie | KinderLab Schenkel |
bibliotheek aan den ijsel Ouders taal | |
Prijzen |
|
Beschikbaarheid | nog 9 beschikbaar |
Op 21 mei vieren we BoekStartdag in de Bibliotheek. Een vrolijk feestje voor de allerkleinsten (1 t/m 3 jaar) en hun (groot-)ouders. Je bent van harte welkom in een wereld vol boekjes, taal én boerderijplezier. Want het thema dit jaar is: De Boerderij! Inschrijven kan via de bibliotheek.
Meer informatieDatum | woensdag 21 mei 2025 |
Tijd | 11:15 - 11:45 |
Locatie | KinderLab Schollevaar |
Categorie | KinderLab Schollevaar |
0-3 jaar bibliotheek aan den ijsel Taalontwikkeling |
Wil jij ook de Nederlandse taal beter leren schrijven en spreken? In het KinderLab kunnen we daarbij helpen onder het genot van een kopje thee. Kom je ook?
woensdag | 28 mei | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 4 jun | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 11 jun | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 18 jun | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 25 jun | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 2 jul | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 9 jul | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
woensdag | 16 jul | 11:00 - 12:00 | KinderLab Schenkel |
Categorie | KinderLab Schenkel |
bibliotheek aan den ijsel Ouders taal | |
Prijzen |
|